Alle accessoires voor

Klantenservice DigitalsOnline

Algemene Informatie

Nieuws en informatie:

Er worden dagelijks diverse aanpassingen aan de website gemaakt en nieuwe producten toegevoegd aan de webshop. Mocht u opmerkingen of tips voor ons hebben, dan stellen we die uiteraard zeer op prijs. Deze kunt u mailen naar info(at)digitalsonline.nl. Het kan in heel enkele gevallen voorkomen dat een product niet 100% overeenkomt met het daadwerkelijk product. Echter zijn de afbeeldingen wel nodig ter illustratie aangezien er niet altijd afbeeldingen van beschikbaar zijn. Denk daarbij bijvoorbeeld aan lichte kleurverschillen of kleine aanpassingen aan het product door de farikant ter verbetering cq optimalisering ervan enz.

Een deel van ons assortiment is nog niet terug te vinden op deze nieuwe website. Aangezien we alle artikelen ้้n voor ้้n opnieuw bekijken kost het enige tijd voordat alle producten in het assortiment zijn opgenomen. Mocht u een door u gewenst artikel niet terug kunnen vinden, schroom er dan niet voor om ons een mailtje te sturen. Wij zullen er dan voor zorgen dat uw bestelling wordt opgenomen en zo snel mogelijk uitgeleverd zal worden.

Hebt u vragen over:

* de verzendtarieven
* de betaalmethodes
* het afhalen
* retourneren

Hebt u nog andere vragen, neem dan contact met ons op.

Verzendtarieven

Voor alle verzendtarieven geldt dat alle kosten inbegrepen zijn zoals:

  • Portokosten
  • Verpakkingsmaterialen
  • Verwerkingstijd voor gereedmaken verzending
  • Administratiekosten (het maken van de factuur etc.)

     

  • Verzendtarieven Nederland zijn als volgt:
    Standaard brievenbus post (indien het artikel door de brievenbus past) € 2,50 (niet traceerbaar, tot €50)
    TNT Post Pakketservice € 6,00 (traceerbaar)
    TNT Post Rembours € 15,00 (traceerbaar)

    Verzendtarieven Buitenland (Belgi๋) zijn als volgt:
    Standaard brievenbus post € 3,90 (niet traceerbaar, tot €30)
    Worldpack Basic € 8,90 (niet traceerbaar, tot €80)
    EPS pakket zending € 12,00 (traceerbaar)

     

    Betaalmethoden

    Wij hanteren momenteel 5 mogelijkheden voor betaling:

    • iDeal betaling: snel, simpel en veilig!. Geen extra kosten.
    • Vooruit betaling via (online) bankoverschrijving. Geen extra kosten.
    • Betaling onder Rembours: u betaalt aan de postbode bij afgifte van de zending. Naast het rembourstarief van 15 euro voor verzending betaalt u geen andere kosten.
    • Achteraf betaling / Betaling op Rekening. U betaalt na ontvangst van uw bestelling uiterlijk binnen 14 dagen. Kosten 6 euro. Lees hieronder de voorwaarden.
    • Contant bij afhalen. Geen extra kosten. (Pinnen is momenteel helaas niet mogelijk).

    iDeal:
    iDEAL is momenteel de meest snelle en eenvoudige online betaalmethode. Uw betaling is direkt bij ons zichtbaar, zodat uw bestelling ook direkt verwerkt kan worden. Indien u uw bestelling op werkdagen voor 17.30 uur plaatst en met iDEAL betaalt, dan zal deze dezelfde dag nog verwerkt en verstuurd worden (uiteraard indien hetgeen besteld ook voorradig is). Bovendien zijn alle bank- en referentiegegevens reeds voor u ingevuld, zodat hier geen fouten in kunnen ontstaan. NB: Het komt wel eens voor dat iDeal een storing heeft of dat u per abuis de iDeal pagina annuleert of wegklikt. De bestelling is dan al wel geplaatst echter is de betaling niet voltooid. Na plaatsing van uw bestelling, dus ook wanneer iDeal niet is voltooid, ontvangt u van ons automatisch een orderbevestiging per e-mail. Hierin staan tevens onze betalingsgegevens vermeld aan de hand waarvan u de betaling alsnog kan overmaken.

    Vooruitbetaling / overschrijving:
    U kunt uw bestelling vooruitbetalen middels normale overschrijving. Dit betekent dat u na het afronden van uw bestelling het orderbedrag eerst overmaakt op onze rekening. Dit kan bijvoorbeeld met internetbankieren of via een normale overschrijvingsformulier van uw bank. Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u van ons automatisch een orderbevestiging per e-mail. Hierin staan onze betalingsgegevens aan de hand waarvan u de betaling kunt overmaken.

    • Vooruitbetalen dient u zelf te doen en kost u niets extra.
    • Een online overschrijving is normaal gesproken binnen 24 uur bij ons binnen, maar kan uitlopen tot drie werkdagen, zeker bij gebruik van een overschrijvingsformulier.
    • Na ontvangst van uw betaling ontvangt u een status update van uw betaling en zullen wij uw order dezelfde dag nog gaan afsturen (uiteraard mits het artikel op voorraad is).

    Rembours (betaling aan de postbode):
    Betaling onder rembours is makkelijk en snel:

    • U kunt uw order contact afrekenen aan de postbode
    • Op werkdagen voor 17:00 uur besteld en betaald, nog dezelfde dag verstuurd (mits op voorraad)
    • Remboursbestellingen worden niet op zaterdag afgeleverd
    • Bij het niet aannemen, niet afhalen of geretourneerde rembours zendingen worden de rembourskosten en retourkosten van 21 euro alsnog in rekening gebracht.

    Achteraf:
    De kosten bij achteraf betalen bedragen 6,00 euro. Als u kiest voor betaling achteraf, dan zal uw bestelling direkt in behandeling worden genomen en uw bestelling zal dezelfde dag nog verstuurd worden op voorwaarde dat deze voor 17.30 uur bij ons binnen komt en uiteraard indien hetgeen besteld ook voorradig is. Bestellingen die na 17.30 uur binnenkomen zullen de eerstvolgende werkdag verstuurd worden. U dient betaling te voldoen uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling door het totaalbedrag over te maken naar bankreknr. NL52ABNA0464815185 ten name van DigitalsOnline te Nijmegen. Wilt u gebruik maken van deze optie, neem dan contact met ons op.

    • Deze optie is uitsluitend bedoeld voor overheidsinstellingen, scholen, bij ons bekende bedrijven/klanten etc. binnen Nederland.
    • Vergeet niet uw persoonlijke ordernummer en/of factuurnummer als referentie/mededeling op te geven
    • Bij het niet aannemen, niet afhalen of geretourneerde aangetekende zendingen worden de door ons gemaakte kosten alsnog in rekening gebracht
    • Bij verkeerd ingevoerde adresgegevens worden alle eventuele (extra) kosten doorberekend naar de klant.

    Afhalen:
    Het is ook mogelijk om uw bestelling af te halen in de St. Jacobslaan 196 te Nijmegen, maar uitsluitend op afspraak. U kunt bij het plaatsen van uw online bestelling aangeven dat u deze wilt afhalen. In het winkelmandje kunt u in het opmerkingenveld aangeven wanneer en hoe laat u deze wilt afhalen. U ontvangt van ons vervolgens een bevestiging indien akkoord. U kunt ook na plaatsing van de bestelling even contact opnemen om een afspraak te maken. Dit kan via de email info(at)digitalsonline.nl of bellen naar telefoonnummer 024- 844 99 03. De afhaaltijden zijn op werkdagen van 10.00 tot 17.00 uur en op zaterdagen van 10.00 tot 16.00 uur. Aan afhalen zijn geen kosten verbonden.

    Plattegrond / Map / Route Weergeven.


    Grotere kaart weergeven


     

    Prijzen en Levertijden

    Alle prijzen zijn uitgedrukt in Euros, inclusief BTW en onder voorbehoud van fouten en prijsveranderingen!

    Retourneren

    Wij accepteren GEEN retour zendingen zonder voorafgaand overleg. Indien u een artikel om welke reden dan ook terug wilt sturen, dan dient u eerst contact met ons op te nemen. U kunt een retouraanvraag indienen via uw account zodra u ingelogd bent. Geef een zo nauwkeurig mogelijke omschrijving van de reden van retour. Nadat we akkoord gegaan zijn, kunt u de bestelling of het artikel VOLDOENDE GEFRANKEERD terugsturen naar opgegeven adres met expliciete vermelding van een AFZENDER (naam en adres) en een RMA nummer op de verpakking. Dit RMA nummer ontvangt u van ons nadat we akkoord zijn gegaan met uw retourzending. Bij het ontbreken van deze gegevens of bij onvoldoende / ongefrankeerde zendingen zal de zending eveneens NIET aangenomen worden. Alle extra kosten die voortvloeien uit het niet naleven van bovenstaande richtlijnen zullen worden doorberekend naar de klant.

    Adres:

    DigitalsOnline
    St Jacobslaan 196
    6533 VN Nijmegen

    K.v.K. Nijmegen 09143752
    BTW-nummer: NL819245033B01
    ABN-AMRO bank rekeningnr: 464815185
    IBAN: NL52ABNA0464815185

    Internationaal:

    Voor internationale klanten onze IBAN en BIC-codes:

    IBAN: NL52ABNA0464815185
    BIC: ABNANL2A

    Telefonisch contact:

    Telefoonnummer: (+31) (0)24 8449903. Bereikbaar op:

    Maandag van 12:00 tot 17:00 uur.
    Dinsdag t/m vrijdag van 10:00 tot 17:00 uur.
    Op zaterdag van 10:00 - 16:00 uur.

    Klantenservice

    klantenservice DigitalsOnline

    Bel 024 8449903

    ma/za 10.00 - 17.00 uur

    Qshops keurmerk